RE: [Linux-sunucu] qmail antivirüs yazılımı

From: Gürkan KARABATAK (gkarabatak@firat.edu.tr)
Date: Tue 29 Mar 2005 - 17:28:05 EEST

Selamlar;
Üniversite olarak 1500-2000 civari hesap olan bir sunucuda kullaniyoruz.
Henuz virus atladigini gormedim. Gunde yaklasik 100-150 bin civari virus
engellendigini soyleyebilirim. Qscanq degilde Qsheff ve zabit ile
kullaniyoruz. Kurulumu cok daha basit 3-5 dk icerisinde kurup kullanima
hazir hale getirebilirsiniz. Tavsiye ederim.

http://www.enderunix.org/qsheff/index.php?sect=main&lang=tr