RE: [Linux-sunucu] Sun İmage

From: ERSIN ARIKAN (earikan@tepeinsaat.com.tr)
Date: Tue 29 Mar 2005 - 16:06:04 EEST

Image alacaginiz diskin uzerindeki file sistem bilindik bisey ise (ext2 ext3
vs ) driveimagepro ile disk to disk ozelligini kullanarak sektor sektor scsi
diskin fotokopisini baska bir ide veya scsi diske alabilirsiniz.
Programin iso sunu indirdikten sonra bootable bir cd oluyor advanced
kisminda disk to disk var.