Re: [Linux-sunucu] /home/kullanici/public_html nasil ?

From: Oktay Özcengiz (oozcengiz@gmail.com)
Date: Thu 24 Mar 2005 - 00:06:32 EET

On Wed, 23 Mar 2005 22:12:40 +0200, M.Baris Demiray
<baris@labristeknoloji.com> wrote:

> *55 yeterli olacaktır (x dizine giriş, r dizin listeleme). Grup ve
> Diğerleri için w hakkına gerek yok ve verilmemelidir.

Bence başvuru kaynağınız
http://httpd.apache.org/docs/misc/security_tips.html
adresi olmalı. Ama peşinen söyleyeyim 777 en kötü seçim.

Apache ayarlarıyla ilgili olarak Türkçe bir kaynak adresi de ekleyeyim:
http://www.ulakbim.gov.tr/belgeler/sunucuayar/ApacheAyar.uhtml