[Linux-sunucu] Iptables Log Analyzer yuklemesinde bir soru

From: Dennis Blacktooth (atakan_uk@yahoo.co.uk)
Date: Fri 18 Mar 2005 - 19:34:46 EET

Merhaba
Iptablesrocks.org daki iptables log analyzer
programini yuklemeyi denedim.Ve hersey dogru bir
sekilde calisti.
En sonda web sayfasindan log lari gormek istedigimde
yani www.mydomain.com/firewall yazdigimda apache
server oyle bir dosyanin olmadigini soyluyor.

bu web syafasini
/var/www/html/firewall dizinine kopyaladim.
apache deki documment root /var/www/html olarak
ayarli.
Tahminime gore apachedeki ayarlarla ilgili bir
proglemim var yada apachede bir seyler eklemem
gerekli

Herhangi bir onerisi olan varmi ?

Tesekurler