Re: [Linux-sunucu] qmail istatislik

From: Engin OZTURK (engin@engin.siran.net)
Date: Fri 18 Mar 2005 - 09:41:16 EET

Merhaba ;
o analizde ikurt@domain4.com.tr gitmemis degil gitmis ama digerleri digememis gozukuyor.. burada sorun nerede ?

  ----- Original Message -----
  From: Tolga Cengiz
  To: linux-sunucu@liste.linux.org.tr
  Sent: Friday, March 18, 2005 9:30 AM
  Subject: [Linux-sunucu] qmail istatislik

  selamlar qmail de qmailctl queue dediğimde mesala 10 tane gitmemiş mail gözüküyor ama aslında fakat bunu biraz incelediğimde atıyorum user@domain.com mail'i gönderirken to satırına 100 tane mail adresi yazmış ve bunu qmailctl queue dediğim zaman sadece tek bir mail miş gibi görüyorum ve isoqlog da bunu bu şekilde hesapladığına eminim örn:

  18 Mar 2005 09:07:12 GMT #1942790 204681 <arge@domain.com.tr> bouncing
                remote ekrem@domaşin1.com
                remote muhasebe@domain2.com
                remote hamitlamba@domain3.com
    done remote ikurt@domain4.com.tr

  yukarıdaki örnekte qmailctl queue dediğim zaman sadece 1 mail gitmemiş gözüküyor oysaki gitmeyen 3 tane mail var sadece ikurt@domain4.com yerine ulaşmış diğer 3 ü bekliyor bunu doğru hesaplayacak bir tool yada benzeri bir seçenek varmı?