Re: [Linux-sunucu] qmailctl start / stop

From: Tolga Cengiz (tolga@alanyatirim.com.tr)
Date: Thu 17 Mar 2005 - 10:34:58 EET

evet loglarda hiçbirşey yazmıyor hiçbir log ta hata mesajı falan yok yani
normal sanki qmail çalışıyormuş gibi mail gelip gidiyor ama hiç bir şekilde
ne giden mailler kuyruğa düşüyor nede gelenler mailboxlara düşüyor ama
reboot attıktan sonra server stop durumdayken gönderilen yada gelen mailler
gideceği yere ulaşıyor..

[root@haydut root]# qmailctl stat
/service/qmail-send: up (pid 2237) 576 seconds, want down
/service/qmail-send/log: down 5 seconds, normally up
/service/qmail-smtpd: down 5 seconds, normally up
/service/qmail-smtpd/log: down 5 seconds, normally up
/service/qmail-pop3d: down 5 seconds, normally up
/service/qmail-pop3d/log: down 5 seconds, normally up
messages in queue: 280
messages in queue but not yet preprocessed: 0
[root@haydut root]#