Re: [Linux-sunucu] qmailctl start / stop

From: Tolga Cengiz (tolga@alanyatirim.com.tr)
Date: Thu 17 Mar 2005 - 10:24:16 EET

hocam selam qmailctl stop dedikten sonra ps ax | grep qmail dediğimde bunlar
çıkıyor ve kill ettiğim zaman bile bazıları tekrar geliyor kendi kendine.

 2228 ? S 0:00 supervise qmail-send
 2230 ? S 0:00 supervise qmail-smtpd
 2232 ? S 0:00 supervise qmail-pop3d
 2234 ? S 0:04 qmail-send
 2245 ? S 0:01 qmail-lspawn ./Maildir
 2246 ? S 0:00 qmail-rspawn
 2247 ? S 0:00 qmail-clean
14768 ? S 0:00 /var/qmail/bin/qmail-smtpd mail.domain.com.tr
/home/vpopmail/bin/vchkpw /usr/bin/true
14769 ? S 0:00 /usr/bin/perl -T
/dev/fd/3//var/qmail/bin/qmail-scanner-queue.pl
17690 ? S 0:00 qmail-remote
19514 ? S 0:00 qmail-remote
20128 ? S 0:00 qmail-remote
20519 ? S 0:00 qmail-remote
20575 ? S 0:00 qmail-remote
20578 ? S 0:00 qmail-remote
21380 ? S 0:00 qmail-remote
21448 ? S 0:00 qmail-remote
23085 ? S 0:00 qmail-remote
23103 ? S 0:00 /var/qmail/bin/qmail-smtpd mail.domain.com.tr.tr
/home/vpopmail/bin/vchkpw /usr/bin/true
23197 ? S 0:00 qmail-remote domain.com.tr arge@domain.com.tr
asdasad@aaaaa.com.tr
23349 ? S 0:00 qmail-remote yahoo.fr arge@domain.com.tr
ydasdadsa@yahoo.fr
23356 ? S 0:00 qmail-remote yahoo.com arge@domain.com.tr
dssadasda@yahoo.com
28916 ? S 0:00 /var/qmail/bin/qmail-smtpd mail.domain.com.tr
/home/vpopmail/bin/vchkpw /usr/bin/true
29115 ? S 0:00 qmail-remote
29134 pts/0 S 0:00 grep qmail