[Linux-sunucu] qmailctl start / stop

From: Tolga Cengiz (tolga@alanyatirim.com.tr)
Date: Thu 17 Mar 2005 - 10:07:10 EET

selamlar redhat 9.0 üzerinde qmailrocks tan kurulan bir server var ve bu
server stop edildikten sonra birdaha start olmuyor loglarda hiçbir hata
mesajı vermiyor aslında start oluyormuş gibi gözüküyor hatta mail
gönderebiliyorum fakat gönderdiğim mailleri kuyrukta bile göremiyorum ve hiç
yeni mail gelmiyor ama server a reboot attığım zaman tekrar açıldığında hem
gönderdiğim mailler hemde bana gönderilen maillerin hepsi geliyor bu sorunla
daha önce karşılaşan varmı?