[Linux-sunucu] sunucu kurulumu

From: Mumin CICEK (mncicek@yahoo.com)
Date: Wed 16 Mar 2005 - 13:24:08 EET

merhabalar
linux ile daha onceden sadece kullanici olarak calismisitm. artik sunucu yonuyle ilgilenmek istiyorum... bir etki alani sunucusu file server print server mail server gibi islevlerini irdelemek kurup denemek ve daha sonra da kurumsal kurulumlarda linux isletim sistemini kullanmak ve destegini vermek istiyorum... bana bu konuda yardimci oalbilirseniz sevinirim... kurulumlarla ilgili belgeleri hatalarin cozumleriyle ilgili dokumanlarin youn olarak bulundugu sitelerin adreslerini verebilirseniz sevinirim...
tesekkurler iyi calismalar dilerim...

Mumin CICEK
System Support Eng.
MHZNET Inf. Tech.