[Linux-sunucu] qmail emaileri göremiyom

From: YAVUZ YILDIRIM (penguen_58@yahoo.com)
Date: Fri 11 Mar 2005 - 13:40:17 EET

merhabalar
debian sarge kullanıyorum ve
http://www.debian-tr.org/?q=node/100
adrestekileri yaparak qmail kurulumunu yaptım
sqiuirrelmail ile şu an email gönderiyorum.Ancak email
alamıyorum.Başka bir makina operanın mail programını
kullanarak gelen emailler alıyorum.Yani gelen emailler
gözüküyor.Ancak squirrelmail olsun webmin olsun gelen
mailler gözükmüyo sorun nedir çözemedim

saygılarımla