Re: [Linux-sunucu] cevap vermeyen uzak sunucu icin oneri

From: Umut (linuxlist@gmail.com)
Date: Thu 10 Mar 2005 - 19:12:26 EET

Genelde tek sunucu bulundurmuyor bu isle ugrasanlar.
Belki sunuculari ikiserli gruplar halinde akuple ederek
bu is cozulebilir, her iki sunucu birbirinin paralel vs
portundan birbirini resetleyebilecek donanima sahip olur
(az maliyetli olacagi kesin, muhtemel en uygunu
belki diger bilgisayarin reset dugmesini kisa devre
yapacak bir duzenek olabilir. 220V ile ugrasmaktan daha temiz)
ve her iki sistem uzerinde de basitce paralel porta uygun
degeri gonderecek bir script hazir bekler :)

Hatta paralel porttan biraz kasarak 8 belki daha fazla
makinayi resetlemek mumkun olabilir. Boylece sirf
bu isleri yapacak ayri bir sunucu koymak maksadiyla 8 sunucu
parasi verdikten sonra +1 sunucu esantiyon olarak
pazarlik yapmak suretiyle halledilebilir :)

RRS: Remote Reset Server. Bu proje yapmaya degebilir iste.
Hatta maliyetinin dusuk olacagini degerlendirdigimizde
IIS'lerin bununla ilgilenecegi dusunulebilir...