Re: [Linux-sunucu] JAVA ve IPTABLES

From: Umut (linuxlist@gmail.com)
Date: Thu 10 Mar 2005 - 17:40:18 EET

Benim konfigurasyonum daha kati. Yonlendirme kapali.
Ama yine transparan proxy ile ilgili port degistirme
ayarlari mevcut, bu sayede sadece squid internete
cikabiliyor, o da dogrudan firewall uzerinde oldugu icin
yonlendirmenin kapali olmasindan etkilenmiyor.

POP3 ve SMTP icin tekrar kurallar yazmistim ama
simdi onu da iptal ettim (kazaa vs yuzunden)