Re: [Linux-sunucu] cevap vermeyen uzak sunucu icin oneri

From: Umut (linuxlist@gmail.com)
Date: Thu 10 Mar 2005 - 08:43:46 EET

ip destekli power control unitler var. Bunlarin fiyatlari yurtdisi
sitelerde ~100$ civarinda. Basit bir login prosedurunu muteakip
sunucunuza giden power'i kesmesini sagliyorsunuz.

Yine yurtdisinda bazi IIS'ler bu hizmeti ekstra bir ucret
karsiligi verebiliyor, yani uzaktan guc kesme hizmetini...

Bir ara arastirmistim.

Saygilar.
Umut Demirhan