Re: [Linux-sunucu] qmail mail forwarding hakkında

From: Özgür Uncuoğlu (ouncuoglu@ispro.net.tr)
Date: Fri 04 Mar 2005 - 01:24:53 EET

örnekteki tanımlama da evet sadece user3 e 2 kere mail gidiyor.yanlız
satis a gönderilip bir de satisa dahil olan kişiye cc: yapıldığı zaman
iki kez mail gitmiş oluyor.
.qmail-satis içeriği ise şöyle bişey

&user1@domain.com
&user2@domain.com
&user3@domain.com

buraya kadar herşey ok.böyle kalsa problem olmayacak ama liste uzuyor
gidiyor böyle pek çok grup var.
ama user3 e gelenleri ve satisa gelenleri başka bir user (örneğin user2)
görmek istediğinde mailler 2 şer kez gidiyor kullanıcıya..