Re: [Linux-sunucu] nfs ile /usr paylaşımı

From: Ozmen Emre DEMIRKOL (ozmen.demirkol@kamusm.gov.tr)
Date: Thu 30 Jun 2005 - 11:35:32 EEST

siteminiz /usr/bin deki veya /usr/include icindeki bazi seyleri
kullandigindan mount isleminde sorun olabilir.

/usr in tamamini mount etmek icin /etc/rc.local e yazarak mont
edilmesini saglayin. belki bu sorunuxa cevap olabilir. Ama bu makinede
calisan servislerin /usr altindaki dosyalarinin degismeseine sebep
olacaktir. sadece ihtiyaciniz olana kisimlari mount etmenizi oneririm.

"mount -t nfs 192.168.1.2:/usr /usr" rc.local e yazmada ornek olarak
kullanabilirsiniz.

Ayrica usr mount esnasinda olanusan hata loglarini da gonderirseniz
belki daha iyi yardimci olabiliriz.

Ozmen Emre DEMIRKOL