[Linux-sunucu] apache ve DocumentRoot dizini

From: serkan yaramaz (serkan@cozum.com)
Date: Sat 18 Jun 2005 - 09:59:29 EEST

Merhaba ;

Sunucumuza bir program yükledik ve sunucumuzun öntanımlı web dizini
/var/www/html iken /usr/local/xxx/htdocs/ dizini oldu.

Ben bunu tekrar eski haline getirmek istiyoruz fakat httpd.conf dosyasındaki
DocumentRoot parametresi hala /var/www/html görünüyor.

Httpd.conf dosyasına include edilen her şeye baktım ama bu dizin ile alakalı
bir şey bulamadık. Ayrıca <Directory x.x.x.x:80></directory> altına
/var/www/html dizini gösterdim yine bir değişiklik yoktu.

Ayrıca /var/www/html sembolik linkde değil.

Acaba apache ayarlarını tutan başka bir dosya var mıdır? Bu sorunu nasıl
çözebilirim..

SAYGILAR