[Linux-sunucu] qmail - mailman

From: Kivanc Oskay (koskay@cozumbilgisayar.com.tr)
Date: Fri 17 Jun 2005 - 12:23:42 EEST

selam,

duzeltiyorum, qmail-vpopmail ile mailman-2.0.13 kullaniyordum, calisiyordu,
ihtiyactan surumu yukselttim ($u a$agidaki ad soyad durumu..) mailman-2.1.5
ve python-2.1.3 kurdum, simdi listeye ve -request adresine gonderilen
mesajlar local queue da kaliyor, ulasmiyor..

mailman konfigure ederken
--prefix=/home/mailman/liste.domain.com
--with-cgi-gid=apache --with-mail-gid=vchkpw
--with-python=/usr/local/bin/python
seceneklerini kullandim, qmail-to-mailman.py icinde gerekli degisiklikleri
yaptim, vpopmailde liste.domain.com icin .qmail-default dosyasina
"|/var/qmail/bin/preline /usr/local/bin/python
/home/mailman/liste.domain.com/qmail-to-mailman.py" tek satirda ekledim,
mailman adinda bir liste olusturdum, crontab i ekledim, inetd servisini
olusturdum, baslattim.. ama yok.. local queue da kaliyor mesajlar.. yanlis
veya eksik birsey mi var? onerileriniz nelerdir? tesekkur ederim,

--
[K.O]