Re: [Linux-sunucu] Internet Baglantisi Sinirlama

From: Yunus ÇİÇEK (ycicek@karma-d.com)
Date: Fri 17 Jun 2005 - 10:19:11 EEST

Bu tarz bir şeyi DHCP yi kullanarak lease time ile bir noktaya kadar
kullanabilirsin.
ppp over ethernet ile yaklaşık çözümler var.
ama sonrasında interneti kesme ve mail gönderme var ise
bunu kendi yazılımınla yapman gerekecek.

burada PHP ile dinamik bir sayfa hazırlamalısın.
oluşturduğun database de bağlantı bitiş süresini tutacaksın
arka planda bir tool script vs süre bitişindeki ip leri kontrol edecek biter
bitmezde iptables ile bağlantıyı kesecek ve mail atacak

Selamlar

Yunus ÇİÇEK