Re: [Linux-sunucu] dışarıdan binlerce adet aynı mesaj !!!

From: Umut Demirhan (linuxlist@gmail.com)
Date: Thu 16 Jun 2005 - 18:04:19 EEST

Dogrudan cozum oneremiyorum ne yazik ki, postfix tecrubem yok. Ama
qmail'de enderunix grubunun gelistirmis oldugu spamguard isminde
bir yazilimla yapilabiliyor. yaptigi sey loglari tarayip belli bir
sayinin ustunde mail gondermis kullanicilari badmailfrom dosyasina
eklemekten ibaret.
 fikir olarak soyleyeyim dedim, belki postfix icin benzerini gelistirmis
vardir.
 Saygilar.