Re: [Linux-sunucu] Samba

From: Onur Canci (onur.canci@gmail.com)
Date: Thu 16 Jun 2005 - 16:57:48 EEST

windows XP makineler için bir registry patch dosyası vardı nette
linuxquestions.org <http://linuxquestions.org> adresinde görmüştüm sanırım
bir samba diye aratırsan registry patch ini rahatlıkla bulursun.
problemin büyük ihtimalle bu patch ile hallolur bende samba ile pdc kurup
home dizinlerini paylaştırdım aynı sorun bende de vardı ve böyle çözüldü
yalnız patch dosyasını kaybettim eğer bulursam yollarım.
 kolay gelsin.

--
M. ONUR CANCI