[Linux-sunucu] qmailrocks kurulum problemi

From: Kaya Büyükçelen (kayabuyukcelen@gmail.com)
Date: Thu 16 Jun 2005 - 16:43:24 EEST

Herkese selam,
qmailrocks.org un dağıtımından qmail kurdum. Herşey çok güzel
çalışıyor fakat "/var/qmail/supervise/qmail-smtpd/run" dosyasına
antivirüs taraması için
'QMAILQUEUE="/var/qmail/bin/qmail-scanner-queue" export QMAILQUEUE'
satırını koyduğum zaman smtp ile mail gönderemiyorum. "451qq temporary
problem(#4.3.0)" hatası veriyor. Satırı kaldırdığım zaman problemsiz
çalışıyor.

Google da çok aradım bulabildiğim şey 451qq hatasının yazma hatası olduğu.
Araştırdığım zaman queue ye yazamadığını farkettim.
Redhat Enterprise 4 dağıtımını kullanıyorum. Hata nereden kaynaklanabilir?

Yardımlarınız için şimdiden çok teşekkür ederim.

--
Saygılar,
Kaya Büyükçelen <kaya@buyukcelen.com>