[Linux-sunucu] Fiziksel olarak ulaşılamayan sunucuyu kontrol

From: Ali Ö. GÖKSU (rd@metaform.com.tr)
Date: Wed 15 Jun 2005 - 16:22:02 EEST

Bir suse 9.2 kurduğum serverim var. Server-cik aslında (samba ve ip
forwarding var)

    Ben bu server kasasını fiziksel olarak her zaman ulaşamayacağım bir yere
koyacağım. Fakat yerel ağdan istediğim zaman girip (Win XP veya Linux
terminalinden) sunucudaki KDE yi kullanmak istiyorum. Nasıl yapabilirim.?

    Biraz araştırma yaptım ama, sadece konsol ile ulaşımı anlatan yazılar
buldum. Putty ile ssh konsol bağlantısı kurabiliyorum ama X terminalini
görmek istiyorum mümkünse.

Yorumlara şimdiden teşekkürler...

Ali