Re: [Linux-sunucu] MSN ve Skype sınırlaması

From: Sezgin Y@S@R (Y@S@R)
Date: Sat 11 Jun 2005 - 13:05:16 EEST

Selam
    Evet bizde üç çeşit sınırlama var 1. internet erişmi olmayanlar 2. izin verilen sitelere gire bilen sınırlama 3. sınırsız yani interneti açık olanlar.
    1. erişimde skype yi denemedim ama 2. erişimde msn kapalı olmasına ragmen skype normal bir şekilde çalışıyor

Mucip ILBUGA yazmış:

Selam,
Öncelikle teşekkür ederim. Peki ala şu anda siz Skype kullanırken MSN'i yasaklayabiliyor musunuz?

If true then Do:
                   Nasıl?.
                end.

Mucip:)