Re: [Linux-sunucu] squid ile transparan proxy kurulumu tekrar :(

From: Onur Canci (onur.canci@gmail.com)
Date: Sat 11 Jun 2005 - 11:33:52 EEST

sorun portlarla ilgili değil benim sorunum clientlara ayar yapmadan
internete çıkmalarını sağlayabileceğim bir yapı kurmak adından da
anlaşılacağı gibi herşey şeffaf olmalı server için ip vs. değiştiği zaman
insanlar yine mi değişiklik var dememeli günlük işlemlerine devam etmeli.
bunu için bir transparan proxy kurmak istiyorum ve 80 nolu porta gelen
istekleri yönlendirip client lara ayar sorunu ortadan kaldırmak istedim. ama
bir türlü sorunu çözemedim.

yardım ederseniz sevinirim.