[Linux-sunucu] Re: [Linux-programlama] Sunucuda Dosya Oluşturmak

From: Devrim GUNDUZ (devrim@gunduz.org)
Date: Thu 09 Jun 2005 - 12:18:59 EEST

Merhaba,

On Thu, 9 Jun 2005, Mustafa Aldemir wrote:

> Merhaba,
>
> Kendi sunucumuzda sitemizi yay?nl?yoruz. Halihaz?rda
> sitemizin içeri?i MySQL'de tutuluyor. Ve bir sayfa
> istendi?inide bunu MySQL'den veri çekerek olu?turuyor.
> ?öyle bir de?i?iklik yapmak istiyoruz. Yine ?imdiki
> gibi taray?c? üzerinden veritaban?na yaz?lar?m?z?
> kaydedelim ama bu girilen yaz?lardan HTML dosyalar?
> olu?tural?m ve onlar? yay?nlayal?m.

http://gborg.postgresql.org/project/pgweb/cvs/co.php/portal/tools/buildsite?r=1.23&Horde=1218d023fdbc5e531b1ed6948b4f7fb8

adresinde bizim PostgreSQL.org webinde kullandığımız bir kodumuz var.
Burada statik sayfa oluşturuyoruz PHP sayfalarından.

# Build the static pages
rm -f /tmp/mirror.log
/usr/local/bin/php -d include_path=/usr/local/www/portal.postgresql.org/pear/lib -q ${BASE}/tools/mirror.php -v -l /tmp/mirror.log -o ${STATIC} ${MIRRORPARAM}

vs vs. Size fikir verir sanırım bu. Siz de aynısını yapacaksınız. Bunu da
crona koyacaksınız ve (atıyorum) her 30 dakikada bir sayfalarınızı
yenileyeceksiniz. Ciddi derecede yararı var bunun...

--
Devrim GUNDUZ
devrim~gunduz.org, devrim~PostgreSQL.org, devrim.gunduz~linux.org.tr