[Linux-sunucu] Ncftp

From: Hüseyin SUNAR (huseyin@medyatakip.com)
Date: Tue 07 Jun 2005 - 11:45:59 EEST

Arkadaşlar Merhbalar ;

FreeBSD kullanıyorum Ama sorunlarım var. bunları cevaplayabilirseniz sevinirim,

1. Ncftpd kullanıyorum /usr/home altındaki klasörle haricinde hiç bir yere ulaşamıyorum bu klasörlerin altına attığım dosyalarıda ftp ile atamıyorum access denied hatası veriyor nasıl bir yetki verebilirim, root yetkisi nasıl verebilirm.

2. php.ini içinde php_gd.dll dosyasını sisteme yüklemek istiyorum ne yapabilirim ; jpeg görüntüleri % değer olarak küçültmek istiyorum.

MTM Medya Takip Merkezi
Bilgi İşlem
Hüseyin SUNAR

Tel :(212) 442 20 82 PBX