Re: [Linux-sunucu] Komut satırından boş mail atmak...

From: yilmaz karaca (karacayilmaz@gmail.com)
Date: Thu 02 Jun 2005 - 18:07:10 EEST

Kullandıgım benzer bir yapıdan bahsedeyim. oncelikle scriptimi yazdım
ve dosyaya execute hakkı verdim. daha sonra crontab a istediğim
anlarda calışması için ayar yaptım

ornek crontab

00 17 * * 1-5 /home/backup | mail -s "Yedekleme" karacayilmaz@gmail.com

bu sekilde yaparak hafta içi hergun backup scriptin calışmakta ve
sonucunu mail atmakta

not: scriptinizin içinde kontrollerden den sonra işlem basarılı ise
echo "işlem tamam" yazarsanız mailinize gelecektir

bunu bir deneyin
calışmazsa bakalım

Kolay gelsin