Re: [Linux-sunucu] Apache Sorunu

From: Tolga KORKUNCKAYA (tolga@forsnet.com.tr)
Date: Wed 01 Jun 2005 - 23:45:51 EEST

Modem adsl modem herhalde...
bahsettiginiz "modem router sayfasinda" port forwarding, yonlendirme vs gibi
bir baslik var mi? Varsa oradan yapacaksiniz. Sizin modeminizde adi Port
mapping de olabilir... kullanma klavuzunda yazmiyor mu?
Bir de modemin kendi arayuzu eger 80 nolu portta calisiyorsa once onun portunu
degistirin mesela 81 yapip kaydedin... sonra port yonlendirme islemini
deneyin.
bolsans

01-Haz-2005 Çarşamba 23:30 tarihinde, Murat şunları yazmıştı:

R. Tolga KORKUNCKAYA
FORSNET Bilgi Teknolojileri
tolga@forsnet.com.tr