[Linux-sunucu] squid kurulumu

From: Onur Canci (onur.canci@gmail.com)
Date: Wed 01 Jun 2005 - 15:30:03 EEST

fedora ile birlikte gelen squid sunucusunu kurmaya çalışıyorum.
webminden initialize cache dediğim zaman

Initializing the Squid cache with the command squid -f /etc/squid/squid.conf
-z ..

FATAL: Could not determine fully qualified hostname. Please set
'visible_hostname'

Squid Cache (Version 2.5.STABLE6): Terminated abnormally.
CPU Usage: 0.018 seconds = 0.009 user + 0.009 sys
Maximum Resident Size: 0 KB
Page faults with physical i/o: 0

gibi bir hata veriyor daha önce bana /etc/host.conf dosyasının içine
server ip sini yazmamı söylediler ama ip tanımlamasını yazdığım zaman
bad command diyor acaba ben bir yanlışlık mı yapıyorum.

nettedeki örnekleri uygulamama rağmen çalışmadı bu tanımlamayı nasıl yapacam.

teşekkürle

--
M. ONUR CANCI