Re: [Linux-sunucu] Linux server kilitleniyor....

From: Depeche (mesut@metalyapi.com)
Date: Wed 27 Jul 2005 - 16:30:15 EEST

Merhabalar,
Yaklasik 1,5 senedir calisan bir pc bu, kuruldugu gunden beri herhangi bir
update yapilmadi, uzerinde 1,5 gb ram var.
Yanliz soyle bir sey var sanki yogun bir dosya kopyalama, dosya okuma islemi
oldugunda yapiyor gibi geldi bana, mesela serverin yedegini baska bir pc'ye
alirken
kilitlendi dun aksam tesadufmuydu bilmiyorum ama forumlarda buna benzer bir
mesaj okudum 10 gb'lik bir dosya kopyalarken ayni sekilde serveri
kilitlenip boyle bir problemi olan,