Re: [Linux-sunucu] Mail mynete neden gitmez?

From: Nilgün Belma Bugüner (nilgun@belgeler.gen.tr)
Date: Mon 25 Jul 2005 - 13:54:17 EEST

Selam,

Ben Superonline'a yazıp sordum: Neden statik havuzdaki IP
adresimi dinamik IP diyerek engelliyorsunuz? diye.
(Superonline dialup hesabım hala açık, oradan yolladım.
Zaten o adresime eposta atıp baktım.)
1 haftadan fazla oldu yanıt bile vermediler.
Şu ana kadar değişen birşey yok. Mynet hakkında bilgim yok.

Statik havuzdaki IP'lerin de engellendiğini belirtmek için yazdım.

SORBS'a bu IP statik havuzda diye yazdım, tüm IP bloğunu
DUHL'dan sildiler. Bunlar kraldan çok kralcı...

Esen kalın,
Nilgün

Pts 25 Tem 2005 13:53 sularında, Selçuk SARAÇ şunları yazmıştı: