[Linux-sunucu] TRANSPARENT SQUID; CISCO ve DMZ

From: Ilker TEKINER® (itekiner@ilkayazilim.com)
Date: Sun 24 Jul 2005 - 22:39:50 EEST

Merhaba arkadasları
Network umde bır gw router ım bırde internet routerım var internet routerımda ıcerde Pıx 515 var

Ben squid transparent olarak kurdum. bolgelerden ve local network umden gelen kullanıcılarım ınternete squid uzerınden cıkıyor. bayagı ugras sonucu bu sorunu ortadan kaldırdım. ama zaman zaman ıc networkde var olan mail server ımda routing sorunu yasıyorum... pix den maıl servera ulasamıyorum bu tip sorunlardakı problemler hakkında genelde DMZ configurasyonun daha sorunsuz ve kararlı calıstıgı ıle ılgılı makaleler okudum..

DMZ ıle cisco ve squid ile uyumlu calısması hakkında dokumanlar okudum...

squid transparent proxy ve cisco urunlerı uzerınde DMZ uzerınden calıstırmıs bu konuda bana bılgılerını aktarabılecek arkadaslara sımdıden tesekkurler..

İyi Çalışmalar

İlker TEKINER
E-mail: ilker@ilkertekiner.com
Msn: ilker@ilkertekiner.com