Re: [Linux-sunucu] redhat linux ta ipadresleri

From: serdar@uludag.org.tr
Date: Sat 23 Jul 2005 - 14:20:47 EEST

Selamlar..

Sanırım Windows kullanıyorsunuz. Windows ile bunu nasıl yaparsınız,
bilmem, bilmekte istemiyorum. Winmdows sorularının muhatabı MS HelpDesk
olarak bilinen yerdir.

Ama putty dediğiniz şey ssh terminal uygulaması idi, benim hatırladığım.
Bir ihtimal putty ile bağlanıp "ifconfig" yazmanız yeterli olur sanıyorum.

Elbette sapık bir virüs monitörden fırlayıp ham diye sizi mideye
indirmezse, dangalak SP2 firewall'ı kendini bir halt sanıp "yassah
hemşerim" demezse vs.

Saygı ve sevgiler..