[Linux-sunucu] Samba3 Turkce (Yine yine yeniden)

From: Depeche (mesut@metalyapi.com)
Date: Sat 23 Jul 2005 - 10:41:21 EEST

Selamlar,
Yaklasik 15 ay once linux file server kurmak istedigimde Win98'lerin samba3'de kucuk (ı) harfi ile ilgili probleminden dolayı asagidaki linkteki mesajı gruba atmıstım ve cesitli cevaplar gelmisti, ama sonuc olmayinca ben gene samba2'ye donup oradan devam etmistim.

http://listweb.bilkent.edu.tr/Linux/linux-ileri/2004/Apr/0185.html

Su anda yine bir file server kuracagim, problem hala aynı, artık samba2 kullanmak istemiyorum (Cunku oncelikle Samba3'deki recycle ozelligini kullanmak istiyorum)
Bunun cozumu gordugum kadarıyla hala yok.Win98'leri Win 3.1 gibi networklerde hic kulanılmamaya baslayıncaya kadar bizim gibi kullanıcılar Samba 3 kullanamayacakmı?

Tesekkurler