Re: [Linux-sunucu] samba ve open office

From: Ali Ö. GÖKSU (rd@metaform.com.tr)
Date: Fri 22 Jul 2005 - 15:58:00 EEST

netbıos name daemona ayrıca bakacağım; teşekkürler...

Bir sorum daha olacak; Aptalca olabilir ama;

samba sunucusuna linux client ile bağlanır ve işlem yaparken nelere dikkat etmeli?

1- Grup ismi server ile aynı olacak.
2- Server ve client linuxtaki kullanıcı ve grup isimleri aynı olmalı MI?
3- smb mount ile mi yoksa konquerorunsmb clienti ile mi bağlanmalı?