[Linux-sunucu] Yetkilendirme

From: Hüseyin SUNAR (huseyin@medyatakip.com)
Date: Thu 21 Jul 2005 - 17:02:21 EEST

Arkadaşlar merhabalar

FreeBSD Kullanıyorum, bazı yetki problemlerim var yardımcı olabilirseniz sevinirim ;

1. Mysql'den yedek alıyorum yedek aldıktan sonra aldığım yedekleri ftp programı ile almak için her yedekten sonra aldığım klasöre chmod ile yetki vermek zorunda kalıyorum, yoksa ftp "ACCES DENIED" hatası veriyor. bu yetki işlemini bir defaya mahsus nasıl yapabilirim.

2. NCFTP Server Kullanıyorum Ftp' ye root yetkisi nasıl verebilirim,

Bu konularda beni bilgilendirirseniz çok sevinirim;

Şimdiden yardımlarınız için Tşk.

Hüseyin