[Linux-sunucu] dual cpu

From: Erdem TAŞKIRAN (erdem@cumhuriyet.com.tr)
Date: Wed 20 Jul 2005 - 12:23:31 EEST

Arkadaslar selamlar,

      Slackware 10 kullaniyorum elimde cift pentium 3 islemcili bir sunucu
bulunmakta. Daha evvel slackware 9.1 kuruluydu makineye ve cift islemciyi
rahatlikla kullaniyordu.Kurulum cd sindeki adaptec.S image ini kullaniyorum.
Fakat cift islemciyi gormuyor ne yapmami tavsiye edersiniz kernel'i
yenidenmi derliyim veya derlerken özellikle nerelere dikkat etmem lazim.
Yardimlariniz icin simdiden tesekkurler.

Saygilarimla.

E.TASKIRAN