[Linux-sunucu] Courier ve smtp güvenliği

From: Gmail (ozgurkk@gmail.com)
Date: Mon 18 Jul 2005 - 16:52:43 EEST

Merhaba,

Courier mta kullanıyoruz.aynı sorundan bende muzdaribim.SMTP yi nasıl
güvenli hale getirebilirim.Serverımız black listlere girdi.Dışarıdan relay'a
kapatıp sadece içeriden relay'e açınca yahoo'dan e-mail gönderince
gelmiyor.Diğer ücretsiz servislerde ise sorun yok.Ama kimlerin mail gönderip
kimlerin gönderemediğini bilemiyoruz bu durumda tabii. Courierde bir sürü
daemon ve yapılandırma dosyası var. smtpaccess ve esmtpd üzerinde bazı
değişikliklere gittim ama hangisinin baskın çalıştığını
bilemiyorum.Courier'de yardım edecek arkadaşlar varsa şimdiden teşekkürler..

saygılar