[Linux-sunucu] Sunucu problemi

From: OKAN ARI (liste@ari-tech.com)
Date: Mon 18 Jul 2005 - 12:40:20 EEST

Ekteki dosya statik bir html sayfa sadece basinda ve sonunda calisma zamani olculuyor. Bu dosyanin calisma suresi bana ait olan 5 sunucuda 0.5sn- 3sn arasi rakamlar veriyor.

Oysaki beklenen 0.0002sn gibi bir rakam.

Sunucularım
1. Dedicated sunucu ve hic bir site yok ustunde (AMD 2800+ 1GB DDR, 36GB Scsi Centos, CPanel)
2. VPS sunucu Centos
3ve4. Paylaşımlı sunucu Centos
5. Redhat Sunucu paylaşımlı

Ama aynı dosya linux gruplarından Umut Demirhan ve baika bir dostumun sunucusunda olmasi gereken calisma surelerinde calisiyor.

Ben ozellikle dedicated sunucumun neden boyle yaptigini ve nasil cozmem gerektigini ogrenmek istiyorum.

Tesekkurler
OKAN