[Linux-sunucu] squirrel mail ve dil..

From: Mesut GÜLNAZ (mesutgl@iem.gov.tr)
Date: Wed 13 Jul 2005 - 10:50:52 EEST

Arkadaşlar squirel mail kurdum. Çalışıyor imap den bağlanıp mail alıp verebiliyorum. Ama dilini değiştiremiyorum.
Dili değiştirdiğim zaman karakterlerin biçimi değişiyor ama dil aynı kalıyor değişmiyor.
php deki safe modu filan herşeyi kapattım ama yine olmadı.
Sorun ne olabilir. Herhangi bir yere log da düşmüyor yada ben bulamadım.
Yardım ederseniz sevinirim!

Not: configure scripti ile de denedim ve default dili tr_TR charset i de iso-8859-9 yaptım ama yine ingilizce geldi karşıma.

teşekkürler...