Re: [Linux-sunucu] Courier-Mta

From: Devrim GUNDUZ (devrim@gunduz.org)
Date: Mon 04 Jul 2005 - 21:30:19 EEST

Merhaba,

İşim bitince göndermek üzere aşağıdaki iletiyi hazırlamıştım amma velakin
hevesim kursağımda kaldı.

GCC'nin bir buguna denk geldik sanırım; 3 derlemede de swap tamamen doldu
ve makinem kilitlendi.

İşten çıkarken tekrar bıraktım derlemeye; ama GCC bugu devam ederse Red
Hat'e bildireceğiz artık durumu.

Bu arada, authlib paketlerini derledim ve aşağıda bahsettiğim adreste
duruyor.

Saygılar,

============

On Mon, 4 Jul 2005, Devrim GUNDUZ wrote:

> Ya şimdi farkettim; bu konu bu listeye uygun değil. Hemen sunucu listesine
> taşıyorum, RPM'i yapınca da adresini o listeye atacağım.

demiştim de devam ediyorum.

* Courier-authlib içindeki spec dosyası hatalı imiş. Onu düzelttim.

* Paketleri kurmadan önce
         rpm --import http://www.gunduz.org/devrimgunduz.pgp.pub
   komutunu verirseniz, "warning:
courier-authlib-userdb-0.56.20050702-1.4.i686.rpm: Header V3 DSA
signature: NOKEY, key ID 748f7d0e"

gibi bir uyarı almazsınız. Paketleri imzaladım da.

* RPM'ler http://www.gunduz.org/rpms/courier altında. İstediğiniz gibi
kullanabilirsiniz.

* Courier'ci amcalar demişler ki "Zaten RPM'ler kaynak koddan
yapılabiliyor, biz boş yere RPM'leri koymayalım sitemize". İyi de rpm
yapmak için devel paketlerinin sistemde kurulu olması gerekli. 1 paket
yapacağım diye neden kurayım ki? Di mi ama? Tabii bunu onlara Türkçe
yazsam anlamayacakları ve bu listeyi de okumadıkları için ben en iyisi
onlara mail atayım durumu.

Afiyet olsun.

Saygılar,

--
Devrim GUNDUZ
devrim~gunduz.org, devrim~PostgreSQL.org, devrim.gunduz~linux.org.tr