Re: [Linux-sunucu] squid authentication

From: M.Sinan BEYRIBEY (sinan.beyribey@mmf.uludag.edu.tr)
Date: Sat 31 Dec 2005 - 20:22:04 EET

Seytan ayrintida gizliymis meger :)

Az once squid-users listesinden aldigim cevap;

http://www.squid-cache.org/mail-archive/squid-users/200511/0339.html

Bu calisan ornek

acl url_any url_regex .
http_access deny authacl url_any

Bu da aynisini yapmasini bekledigimiz ama calismayip yeniden userdan auth
isteyen ornek ...

acl url_any url_regex .
http_access deny url_any authacl

Iyi calismalar