[Linux-sunucu] Debian kurulum sorunu

From: Web Developer (webdev90@googlemail.com)
Date: Tue 03 Jan 2006 - 12:45:31 EET

Merhaba,

Öncelikle elimde oldukça sıradan bir sunucu var. Asus PC-DL Deluxe anakart,
XEON 2.8 CPU, 1 GB RAM, 2 x WD 120 GB S-ATA HDD, Toshiba DVD-ROM vs. Tüm
onboard RAID vs. de deaktive adilmiş durumda. Diskler S-ATA modunda CD-ROM
ise IDE üzerinden bağlı ki herşey oldukça standart.

Bu sunucuya Debian kurmak istiyorum. Debian için 3.1 r1 Net Install CDsini
indirdim ve kuruluma başlıyorum. Ancak daha ilk kurlum adımlarından birisi
olan CD-ROM tanıma aşamasında sorun vermekte.

"No common CD-ROM Driver was detected.' vs.

Debian 3.1 r0 yada 3.0 denemelerinde de aynı sorun oluşmakta. Oysa aynı
sunucuya sorunsuz Ubuntu yada Fedora 4 kurabilmekteyim.

Sizce sorun ne olabilir?

Teşekkürler.

Cenk Eder