[Linux-sunucu] mysql sunucu

From: Ender (k3di@hiperaktif.com)
Date: Tue 25 Jan 2005 - 17:38:52 EET

Merhaba,

daha önce yoğun bir şekilde kullanılacak bir mysql sunucu kurmamıştım.
Bu kuracağımda yoğun olarak işlem yapılacak. Ortalama saniyede 100
civarında insert veya update sorgusu yapılır diye tahmin ediyorum.
Sorgular uzun sorgular olmayacak. Bu sunucuyu kuracağım makinanın
işlemcisi pIII 733 ve ram'i 256 MB. Bu donanım özellikleri yeterli olur
mu? Eğer yeterli olursa mysql kurulumunda nelere dikkat etmem gerekir?
Bu konuda tavsiyede bulunabilir misiniz? Herkese iyi çalışmalar diliyorum.

Ender Güler