[Linux-sunucu] debian ve sunucu

From: Refik Şenol Çetin (resecetin@bembilgisayar.com)
Date: Tue 25 Jan 2005 - 13:06:35 EET

Merhaba

Suse yi sunucu yapmaya kalktım ama apacheyi çalıştıramamıştım burada pek de
iyi bir tercih yapmadığıma dair fikirler almıştım. Anlıyorum yiğit yoğurt
mevzusu var ama benim istediğim şu ek kurulumu pek de beceremiyorum bu
sebeple bana görsel arabirimi olan kullanımı çok çok da zor olmayan apache
ve mysql i kullanabileceğim bir Linux istiyorum. ftp den indirip
iso'larından cd ye basıp kurabileyim. Budur istediğim. Tavsiyelerinizi
bekliyorum. hepinize kolay gelsin.

İyi Çalışmalar.....

Refik Şenol ÇETİN

BEM Bİlgisayar Proje Yöneticisi