RE: [Linux-sunucu] mail ve web server kurulumu

From: Erkan BALABAN (admin@molaver.net)
Date: Mon 24 Jan 2005 - 23:05:53 EET

Mustafa hocam öncelikle teşekkür ederim öneriniz için. Eski system olarak
şirkettte herhangi birşey yok. Şirket kurulalı 3 ay falan oluyor. Ben işe 20
gün kadar çnce başladım. Benim bu işleri yapmam ve şirketin ihtiyacı olan
otomasyon sistemini oturtmak için 6 - 7 ay kadar bir zamanım var. mesele
şirketin kullanacağı otomasyon programını yazıp server üzerinde
(mail+web+..) çalıştırmak için önümde 6 ay var. dolayısıyla zaman konusunda
rahatım. Ama önerinizi de dikkate alacağım. Çok teşekkür ederim.

Saygılar ...

Erkan BALABAN
Bilgi İşlem Uzmanı
YEN YURTDIŞI EĞİTİM NETWORK