RE: [Linux-sunucu] sunucu değişimi ve program ihtiyacı

From: mmurat@superonline.com
Date: Sat 22 Jan 2005 - 20:50:19 EET

firewall: iptables (man iptables)

mail okuma, takvim işleri: evolution

browser: firefox'dan memnunum. ama bunun yanında bazı uyumsuz siteler icin konqueror da bulunduryorum.

şirket içi mesajlasma: jabber.. veya msn kullanacaksanız gaim. gerci gaim hakkında securityfocus'da olumsuz yazılar okumustum ama son surumunu bir incelemek lazım.

dosya paylaşımı: tüm makineler linux/unix olacaksa NFS, arada windows da olacaksa samba, sambaclient

cd yazma: k3b(bayagi iyi), gnometoaster, x-cd-roast(www.xcdroast.org)

dosya senkronizasyon: rsync