[Linux-sunucu] courier-imap ve qmail

From: Ender GÜLER (glorifindel@gmail.com)
Date: Sat 22 Jan 2005 - 18:49:48 EET

Merhaba,

redhat 8 yuklu bir makinaya daha onceden qmailrocks ile bir mail
sunucu kurmustum. Bu sunucu normal olarak calisiyor. Fakat kurulumu
yaparken imap kurmaya gerek gormemistim. Simdi webmail kullanma geregi
ortaya cikti. Gene qmailrocks'ta tarif edildigi gibi courier imap'i
kurdum. Ve test etmek icin telnet ile baglandim ve login olmaya
calistim. Cevap olarak

a NO LOGIN Failed

yazdi. Ayni cevap /var/log/maillog dosyasinda da mevcut. Google'da
bayagi bir arastirmama ragmen benimkine birebir benzer bir duruma
rastlamadım. Sorunuma en yakin soruna da bir cozum bulunamamis zaten.
Benzer bir problemle daha once karsilasan var mi? Yardim edebilirseniz
cok sevinirim. Simdiden tesekkur ediyorum.