Re: [Linux-sunucu] dosya ekleme

From: Abdullah BAYKAL (baykal@dicle.edu.tr)
Date: Tue 18 Jan 2005 - 10:52:08 EET

Selamlar,
Ersen bey, denemeler yaparken ilginc bir sey
dikkatimi cekti,
klavyeden
ls Sent\ Items
yazıp enter' basarsam, No file mesajini aliyorum,

[root@sur baykal]# ls Sent\ Item
ls: Sent Item: No such file or directory
[root@sur baykal]#

Fakat, Se yazıp tab tusu ile Sent\ Item yazsını tamamlarsam, dosya
listeleniyor

[root@sur baykal]# ls Sent\ Items
Sent Items
[root@sur baykal]#

Tahmin ediyorum probleme neden olan bu sorun?
iy calismalar,
A.Baykal,