Re: [Linux-sunucu] qmail send

From: N.Ersen SISECI (siseci@acikkod.org)
Date: Mon 17 Jan 2005 - 21:33:59 EET

Selamlar.

Mail sunucunuz DNS sunucuya ulaşamıyor olabilir.
Qmail in bazı yamalari, mail gonderlen alan adının varlığını kontrol ederler
(mfcheck gibi).

Eger mail sunucunuzda bu tarz bir patch varsa, DNS sunucuya ulaşıp gonderen
kisinin alan adını
kontrol edememesinden dolayı mail gönderemiyor olabilirsiniz.

Iyi calismalar.

N. Ersen SISECI
http://www.enderunix.org
http://www.acikkod.org